Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Blablabla!!

Av Sara Wallberg - 5 mars 2012 17:48

Hej nu är jag hos Josefine så det passar ganska bra att vi visa bilder på henne!! men nu ska Jag berätta en liten vad ska man säga historia? 


 

Det är så att Josefine ska också få en blogg om hon får för sina föräldrar ''hon bad mig berätta det här.'' 

så det var den jätte fina nyheten och som sagt.. historian som jag sa! men nu kommmer det biiiiilder  




 


  här är jag i min vit,lila One Piece jag bara älskar One Piece!




 




Om ni inte vet hur man gör en sån här bild så är det på Pizap.se



Här är det Josefine välldigt fiin bild   


Nu ska jag börja på ett nytt inlägg så Chao ses om typ 10 minuter eller 1 minut   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sara Wallberg - 8 mars 2012 15:58

Hej förlåt att jag inte bloggade igår. Hann inte  ,  men idag som tur är hinner jag     Men aja, Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om haha! juste.. Jag skulle visa några nya bilder jag tagit på PIZAP men nu ska jag visa lite bilder!        ...

Av Sara Wallberg - 6 mars 2012 18:58

Hej i det här inlägget ska jag bara visa bildet, så varsegoda och kolla nu!   Min fina syster         Världens sötaste tjej     Sötaste kusinerna någonsin                   Nu kommer det bilder från London. ...

Av Sara Wallberg - 6 mars 2012 18:11

Hej idag var jag i stan med min mamma och stora syster       Jag hittade ett par jätte fina rosa byxor med dragkedja nere vid foten, dom var jättefina älskar doom. Jag köpte dom på Zara.     Sen kom min kompis dit och så var vi på H&M, Oc...

Av Sara Wallberg - 5 mars 2012 19:52

Hej nu har jag precis kommit hem från Josfine. Imorgon har jag studiedag så jag går inte till skolan ;p men kan inte blogga mera nu men kanske imorgon hejdå kram Sara. ...

Av Sara Wallberg - 5 mars 2012 18:45

Hej jag är Josefine här!   Ja jag fick Sara att skriva att jag kanske ska få en egen blogg! De skulle va grymt om ni kunde kolla in den men jag vill att ni fortsätter kolla in denna bloggen  och om jag får va med i bloggar kommer jag nog att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards